Monday, January 19, 2009

UNTUKMU

Tiada bintang
Dapat menerangkan hati yang telah dicela
Bagai ku lumpuh tak mampu berdiri


Aku tetap begini takkan berubah kerna
Aku tetap aku dan alur hidup mu bukanlah aku


Guna hati akal dan fikiranku
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu


Adakah aku
Hanya boneka yang sering engkau mainkan
Yang dikawal oleh jari jarimu


Ku punya hati dan perasaan
Pernahkah engkau fikirkan
Cukup-cukuplah oh cukuplah


Guna hati akal dan fikiranmu
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu



Tak tahan tak tahan
Sabarku tak tertahan
Melayan sikapmu perawan


Berbeza berbeza
Kau dan aku berbeza
Kita memang tak serupa



Bebaskan
Ku ingin dilepaskan
Kita tidak sehaluan



Cukuplah sudahlah
Sampai disini sahaja
Hubungan kita berdua

4 comments:

Anonymous said...

emm syahdu betul lirik nie.ni nurul dpt kat ner nie?..

psst:-jgn berangan byk2 ok..tk semua yg kite inginkan jdi kenyataan.hehe..

norulezd4i4 said...

hehehe,...nie lagu meet uncle hussien laa..yg mng juara lagu.. nie kan lagu blog nurul,..

Fireroll said...

hahahaha....
bukannya nurul yg buat lirik ni...
jangan salah faham tau....

norulezd4i4 said...

hehehe,..klu nurul laa bt, dah kompom mng AJL mlm td,..:p

tanda blog