Saturday, January 10, 2009

boleh x aku jadi dia???



tinggg!!! hehe,..untuk pengetahuan korang, aku suka sangat nurul shuhada nie.. org comeyy..
bila tgok die jadi hos, best.. pipi die yg tembam tue membuatkan die nmpk chantekk n ayue..
aku selalu berangan2 nak jadi cam die.. satu hari tue aku ckp kat my mom,..


n : chanteknyer nurul nie.. cmner klu dpt jadi cam die..
m : jadi ape??
n : jadi personaliti tv3..leh x??
m : cubalah..mana tau dapat...


hehehehe,... selama nie my mom klu ckp sket nak jadi penyanyi ke pelakon ke, sng ckp dunia artis laa.. siap laa aku.. kena dengar ceramah. xkasi punya. die cukup pantang klu aku ckp nak terlibat lam benda2 alah nie. sampaikan aku masuk teater pun dah kena bebel.. takut sangat anak die terlibat lam cabang seni.. mak3x..
tp bila die dah ckp die restu aku klu nak try jadi personaliti tv3.. terkejut gakk.. hehehe..
tp xnak laaa.. aku dah selesa ngn bidang aku skrg.. medical social worker.. bln 5 nie dah nak mula praktikal kat HUKM (HOSPITAL UNIVERSITI) OR PPUKM.. kwn aku dpt psikitrik..
aku xtau lagi..




p/s : mana tau dapat jodoh ngn doktor nanti..berangan..hehehe



4 comments:

Anonymous said...

emm kesimpulannya :jadilah dirimu sendiri yer cik nurul..

norulezd4i4 said...

hehehe,... boleh2..

Anonymous said...

emm bgus anakku..bangga ibubapamu nurul..hehehe.sejuk ibu perut mengandung hehehe..

norulezd4i4 said...

KF 'sejuk perut ibu mengandunglah'
hehehehe,... mesti A bm dulu,..:p

tanda blog