Tuesday, January 13, 2009

TAG :)

kepada kamu KF, nie hutang TAG,..nak bayar nie...


Three @ 3 PERKARA TENTANG ORG YG TELAH TAG KAMU:
1) seorang yg kelakar dgn pantun2 nya..:)
2) seorang yg m'buatkan aku akn selalu nak buka blog die,..
3) ade keistimewaan sendiri,..(ntah laa KF..Hehehee)

Three @ 3 about me = norulezd4i4:
1) setia kot..xtau laa..selama kapel aku xpenah curang lg ngn pasangan..(tp skrg dah 6bln
solo..hehehe)
2) xpenah serius tyme blaja..slalu jer kacau org lam kuliah..
3) bila marah sesape (xkesah laa die slh or aku slh), lam 5minit kmudian aku akn nyesal dan
g berbaik semula.. tp jarang marah.

pilem feveret: filem yg xda fasha sandha..hehehe.. kurang gemarkannya..yg lain..layannn

SIZE PINGGANG: antara 27 or 28

KALER SPENDER: ape punye soklan nie????

2 comments:

Anonymous said...

emm mekasih nurul coz mlyn kerenah kf nie..

opss.." ade keistimewaan sendiri,..(ntah laa KF..Hehehee).".
kueng2...ape yg istimewa yer kf nie cik nurul? leh eklin sikit hehhe?

emm."setia kot..xtau laa..selama kapel aku xpenah curang lg ngn pasangan..(tp skrg dah 6bln
solo..hehehe).."
emm skunk dh tk bz dgn aktivit berkapalselam lah yer cik nurul emm hehe..ok lah tue..

"kite perlu utamakan yg utama" hehe(aku pun xfhm hehe..)..ok tada hi2 bye2 ok..smile always n take care u self my dear frenz..

psst:-esok leh amik award anda hehe..

norulezd4i4 said...

even ko nie xlah dlm kategori nsem (jgn terasa,..ko yg selalu ckp..hehehe) tp ko ade daya penarik yg bt org nak kenal n nk kawan ngn ko,..ade faham???

xbz dah,..dah xkesah xde balak nie,..hehehee..

award amik katne?? mne de lam blog kf,..

tanda blog