Wednesday, January 7, 2009

luar biasa

saya kawan ngn die
pastue saya rasa biasa
kemudian kami kawan lagi
juga rasa biasa
hari2 rasa biasa

suatu hari
saya lihat dia
sedikit luar biasa
saya rasa mcm jntung laju jer gerak
luar biasa kan??

saya pun perasan
yg saya sudah sedikit rasa suka..
tidakkk,...
saya xnak jatuh chenta lagi
baru 6 bulan saya xda chenta
tggu laa lagi 6 bulan
baru cukup satu tahun

tp yg pasti saya sudah suka dia
alaa, baru suka belum chentaa
xpelaa klu suka
yg pasti jgn chenta

susah juga xda chenta
yg pasti masih ada RUANG
kerna chenta DIA
buat aku bahagia dlm chenta..



p/s: ntahpaper,...

2 comments:

KhaLifah feDi said...

hahah.tu nameyer.."fall in love"
kite mmg tidak boleh elak..eh nurul ko kena bljr ilmu kunci cinta lah.hhaha..lau tak jatuh cinta..yg penting kamu harus meluahkannnya..ok..jgn pendam aje..(cis kf ckp org,kf pun 2x5 juge)..

psst:arrr! ni dh angau lah nie.kan2..ngaku tak?(eleh2 malu2 kucing pulak?)

::pantun cinta::
"lau sudi katakan sudi,
tidak hambe ternanti-nanti,
lau sdh berknn dihati,
pergilah jumpe dgn empuyer diri"

hahhaha..sekian see u later again in my blog ok mydear frenz norulez..

norulezd4i4 said...

hahahaa,...angau ade laa sket2,.
xleh laa nak terus terang ngn dak tue, kang malu klu ditolak..
better pendam.. xluak pun,..hehehe,..
alaaa, KF pun sama,...
saper??? dianna?? cikgu??? hehehe

tanda blog