Sunday, July 18, 2010

:: Luahan Master ::

Bohong jika aku kata “tidaklah, sy hepy”.
Bohong juga jika aku kata “sy nak. Nie keputusan sy”

Semua bohong, sebab yang aku mahu bkn ini.

Aku punya cita2 untuk habeskan
Apa saja pelajaran secepat yang mungkin
Aku punya cita2, mahu ph.d sebelum cecah 30an
Tapi, apa yang jadi dah mengubah apa yang aku mahu.

Aku quit master!
Sebulan aku attend klas
Dan aku berhenti
Ramai orang bagi feedback
Xcukup dgn tue
Lecturer pun campur sama
Aku ada alasan yg kukuh
Kenapa aku quit?

B’cos, I can’t
Aku tahu mana lebih mana kurang dlm diri
Ada yang ckp “kalah sblm berjuang”
Xckup dgn tu “cpt mnyerah kalah”
Ada lagi “mudah give-up”

B4 aku kena tendang dari master
Better im quit!
Peluang ada dimana2
I have a reason why i do this.



p/s: every cloud has a silver lining. and i blieve it :)

No comments:

tanda blog