Wednesday, July 21, 2010

:: Dulu-dulu jer :) ::

Dan malam itu tepat jam 12 malam,
hujan mula turun renyai-renyai
Angin juga boleh rasa adanya
Aku berdiri ditengah2 padang
Baju mula basah
“lama lagi ke aku kena berdiri ni?” – monolog dlm diri
Bertahan! Bertahan!
Ada suara “dah! Kamu boleh naik tido sekarang”...
Yeahhhhhhh!

Situasi di atas dimana aku kena denda atas sebab tak nak ikut peraturan asrama. Aku kena ngn tiga lagi sahabat senakal. Warden ada letak syarat kalau tak nak kena denda. Dengan syarat kitorang ngaku salah. Diam!!!! Sape pun tak ngaku. Jadi berjemurlah aku ala-ala cam ada kat tepi pandai. Waaahhh!

p/s: setiap kenangan itu, walaupun pahit, ia tetap manis untuk aku :)

1 comment:

wanmuna said...

ok..sy yg bersalah atas suma ini..minx maaf ya..ahaha..demn..kesian ampa 3...hehe..

tanda blog