Friday, July 16, 2010

:: 2 Minggu Lepas ::

Seminggu yang tak ada apa2
Aku bercuti sendiri di rumah
Layan masakan emak yg berselera
Homesick yg teruk di cheras, kL
Buat aku depression yg melampau

Balik ke KL
Setelah di usir family. Hahahaa!
Harap anak ini belajar lagi
“jgn mengada la kau nak berhenti”
Apa? Sambung USM?
Berangan!!!

Balik ngn Para Jamaludin
Naek bas konsortium
Tak di jangka jumpa Muna Shafini
Boleh pula seat sederet tanpa di rancang
Kelakar!
Tu laa namanya teman sejati
Macam mana terpisah pun
Kau ke timur, aku ke barat
Pusing2 balik, jumpa gak!

Ikut cik Para ke UIA
Jumpa cik Nisha Ismail di sana.
Sorang lagi teman dunia akhirat
Petang sabtu teman mereka berdua perform
Kat Dewan Pena
Pergh! Best siot
Orang ada bakat
Biasalah kan.

Abes jer diorang perform
Rezeki melimpah ruah
Tumpang gembira buat mereka
“kalau dah pemes, jgn lupe ai d’sini yer”
Siap2 aku mintak jadi PA.
Hahaha! Siot.
Rezeki aku malam tu pun melimpah ruah
‘makanan free yang dibawa pulang’
:p

Ahad,
Sex and the city >>> wayang tyme!
Tengok kat T.S
Ramai manusia. Sesak nafas aku..uhuk!
Lapan dua puluh malam abes story.
Layan gak cter nie.
Makan kat kampung baru n terus balik
Sok kelas weyh! Tidooo..



p/s : entry ni masa g uia 2 minggu yg lepas! lupa nak pos..:P

No comments:

tanda blog