Friday, December 31, 2010

Azam New Year : Welcome 2011 and Gudbye 2010

Assalamualaikum,..

rasanya semua orang dah mula merasai kehangatan 2011 =) ada yang sambut dekat luar dan tak kurang jugak laa yg lebih suka ngadap tV jer nak sambut new year. mcm aku, aku pilih ngadap lappy jer. on9 24jam. hahaa. itu lagi best (walhal tak dpt sambut dekat luar kan?)

okeyh! bile sampai masa nak bertukar tahun nie, biasalah. suma orang akan buat azam baru. konon2nya wajib buat la kan? hahaha.. hari2 ada azam kan lebih bagus =p mcm aku pun ada azam jugak. untuk 2011 nie aku dah senarai bermacam azam even ada laa jugak azam tahun lepas yang tak terlaksana, so aku bawalah ia ke azam tahun 2011. hehee.

antaranya ialah ;

a) sebagai wanita muslimah, aku harap tahun 2011 nie aku akan lebih menjaga tatasusila aku sebagai orang islam. dari segi penampilan tue, biarlah lagi mengikut kehendak islam sepenuhnya. - berbanding sblm nie ade yg terkurang banyak. itu aku akui.

b) penjagaan solat yang lebih sharp. itu WAJIB!

c) as korang tau, dan pada yang tak tau, aku nie fresh graduate. freshie lagi nih! hope kerja dan segalanya lah berjalan dengan lancar. aku bercadang nak punya kereta sendiri tahun depan. so, aku tak nak ia sekadar angan2. jadi kena berusaha. hope Allah, permudahkan ia. AMIN.

d) macam biasalah. mak bapak aku nak aku continue master. fyi, aku dah continue master 2 bulan b4 this dlm bulan june n july dalam kos 'Medical Social Work' di Fakulti Perubatan, Pusat Perubatan UKM. but...im quit. after quit aku kerja. tp mak bapak aku tak putus2 berharap agar aku smbg master. Insya Allah, bulan Jan yg nak masuk nie, aku akan apply master. tapi tak janji. hahaha (gelak jahat). bukan ape, mls dah nak jumpe balik ape tue. ape eh yg orang selalu panggil tue,.alaa..tesis. ha! TESIS. mls sudah.

e) semestinya aku nak jadi anak yg baik. yang boleh bahagiakan mak ayah dan family.

f) last, agar perhubungan aku dan dia diberkati Allah dan berpanjangan hingga ke syorga. Amin.







p/s : tak da laa banyak nau aku nyer azam n azam yg sama jer tiap2 tahun. cuma keta tu jer baru. =p hepy u'olss..

2 comments:

Fatin Athirah said...

semoga tercapa la hendaknya~

norulezd4i4 said...

Amin~ thanks atin =)

tanda blog