Friday, December 31, 2010

Blog Walking - List Blog Feveret

yer, betul tue! tepat sekali. saya mengaku itu. hahaha..
ok2. betul. aku bukanlah seorang blogger yg tegar.
dats mean, im not the one who like to update my story everyday.
b'coz, ke'busy'an yg melanda sejak setahun yg lepas.
yelaa..mana taknya. final year student.
so, aku lebih fokus pada perkara2 yg perlu shja.
lagi pun, final year ari tu, aku just ada satu hari iaitu ari selasa tuk kelas.
lain hari, free sokmo. so, aku pun kerja bg memenuhi masa terluang.
selain boleh tambah duet poket kan??? hehehe..
b4 final year, mmg aku agak tegar dlm dunia blog nie.
rajin jugak laa update blog.
cuma skrg segala berubah. tambah2 lak aku dah keje skrg.
memang tak lah selalunya aku nak update.
balik keje dah kompem2 aku penat.
malam tak da maknanya aku nak tido lewat.
opcos awal. sebab klu lewat tidonya, alamat esok tu liat laa nak bangun. =p

eh, melalut lak. hee~ tujuan sebenar nak mengatakan yg hobi aku di kala sunyi dan lapang.
waktu2 terluang dan rasa free, aku suka menjelajah beberapa blog feveret aku dan juga melawat blog2 baru =) waktu blog walking nie, jgn haraplah aku nak ber'esemes ke, bergayut ke n etc. mmg aku fokus 100% tuk baca or layan blog2 terpilih. antaranya ;

1) ayunayunar.blogspot.com - suke membaca sambil membelek video2 make-up dan style shawl yg baru2. byk info. thanks ayun =)

2) http://carlsamsudin.blogspot.com/ - blog nie plak menarik. aku suke sgt gaya penulisan blogger die. tertarik yu ai nak baca. tp tujuan utama aku ke blog beliau adalah kerana foto2 serta projek2 fotografi beliau yg sgt menarik. mmg minat sgtlah.

3) http://syabany.blogspot.com/ - blog cik adek yg cantek nie pun aku suka gak. suke update kisah2 hidup serta cintan-cintun beliau =)

stakat nie, hanya mereka shja yg aku nak share pasal tabiat aku yg suka berblog-walking nie =) after this aku wat entri pasal blog2 anak se-geng yg best dan kelebihan mereka2 ini =)


p/s : sejak semalam kegilaan aku pada blog awek Khairul Fahmi (goalkeeper Malaysia) hee~ check-it-out http://jejariruncing.blogspot.com/. elia nama awek fahmi nie. sgt teruja dan suka dgn kisah cintan mereka. weee~

No comments:

tanda blog