Friday, December 31, 2010

Update Pasal Bola : Skuad Harimau Malaya

Assalamualaikum,..

untuk pertama kalinya aku rasa aku menulis dengan ucapan salam yang penuh. sepatutnya telah aku mula dari dulu. tapi tak pe. mulakan dari sekarang =) okeyh! mungkin agak kelewatan aku menghapdate pasal bola. tapi dulik ape aku. nak update gak. hee~

1stly aku nak berterima kasih kepada skuad harimau malaya (aummm), kerna telah membuatkan aku cuti pada hari ini dgn jayanya. sehingga aku dapat bangun tido hari ni pukul 133 ptg. (buruknya perangai aku..hahaha). yelaa, mana taknya. kalau time keja opcos laa kul 6pagi aku dah ada dlm toilet sambil tengok air jatuh menitik ke lantai tip!tip!tip!

nak ulas sket pasal bola rabu ari tu. b4 tu aku nak cakap aku tengok bola occayh! masa perlawanan kat M'sia pun i follow tau. semangat tul nak sokong Malaysia =) tapi aku tengok kat umah jelaa. untuk dua2 perlawanan samada kat M'sia or Indon, aku bersorak dengan mak n adik ppuan. laki2 semua keluar tengok kat kedai. kononnya lagi feel laa kata diorg. ceih!!!

jangan cakap laa. aku rasa dah mcm pong2 gurl pun ada. terlompat sana sini depan tV semata-mata nak bg semangat. haih! bila ingat balik. buruk tul prangai time tue. hehee. tp camne pun, wa caya laa sama skuad malaya. memang beraksi cemerlang even tersumbat gak 2 gol tuk Indon. cmne pun, Indon mmg agak taff la mlm rabu lepas. susah jugak nak nyerangnye. seb bek pertahanan Malaysia kuat. tidakk~ haih! susah nak cakap..

pape pun, aku tersangatlah tertarik dengan aksi Fahmi (goalkeeper) yg mmg menjadi penyelamat bagi setiap asakan tendangan pihak lawan ke gawang gol. lu memang semart lah cik Fahmi. wa dah tangkap cintan sama lu. tapi si kerol fahmi ni, dah berpunya. ai notis again *dah berpunya. (tak sedar ke kau pun dah berpunya..hahaa).

lagi sorang. safee jugak terbaik. semart dowh tengok ulangan dia sumbat goal. haih! power2 laa pemain Malaysia. pape pun gud job n usaha dengan lebih lagi di match2 yg akan datang. support u'olls.


khairul fahmi

safee sali



p/s: pape pun, ai tetap kipas susah mati badminton. hehee.. ai support semua game.peacee!

No comments:

tanda blog