Monday, August 9, 2010

SYUKUR

aku mahu bicara sama tuhan
betapa aku syukur atas semua yang Kau tentukan
pernah menangis, jatuh dan bangun
hadapi semua dugaanNya
kini, Dia hadiahkan aku satu Majlis Konvokesyen bersama bintang2 hati yang sentiasa ada
tak kira susah senang bersama
pada Mak Ayah,
terima kasih untuk jasa kalian
setiap titis peluh mu membesarkan aku
akan ku balas setiapnya
kepada Lilin2 ku,
terima kasih untuk sokongan kamu
dari sekecil2 bantuan hinggalah yang besar
aku syukuri punya pembimbing seperti kalian
untuk semua ini, aku mahu ucap
TERIMA KASIH TUHAN !!


p/s : kepada Dr. Lokman, thanks for ur congratulation msg. patut suruh sy check msg yer?? hee..kepada Dr.Fauziah dan Dr.Nurul, thanks untuk bantuan kerja kepada saya. sy amat hargai. kamu lah lilin2 ku paling berharga :)

No comments:

tanda blog