Wednesday, August 4, 2010

:: dah tak marah ::

tadi aku terkilan dengan sikap manusia
aku jadi marah + sedih
dalam marah aku
masih ada sabar yg aku bataskan
supaya dari sabar, aku tak berubah pada singa betina yang bengis
kau tahu kawan,
aku mahu baik pada manusia
mahu tiada pergaduhan yang aku cipta sendiri
mahu aku kau dia semua bahgia
aku positif!
tapi betul kata kau kawan
jangan positif sangat pada manusia
ada batas...
masa kau cakapkan
aku ketawa.
buat main perihal apa kau bicara
sekarang, aku yang kena. "wakenabeb"
sekarang, aku dah tak marah
aku doa yang baek2 saja untuk kamu
esok lusa kalau kau punya masalah
aku ada sini, masa tue baru aku cakap
apa yg jadi
sekarang diam saja :)



p/s : perlu ada sedikit kejam dalam hati. yeah! aku perlu kejam lepas ni. hahaha

No comments:

tanda blog