Monday, October 13, 2008

MENIPU...XBAIK..:P

kelakar tul ari nie,.aku lupa jadual ari nie..bkn tue jer, aku ingt ari nie ari selasa. juz one class laa aku ada. so aku relax kat blik. tibe2, aku tringat yg ari nie ari isnin.. kelam kabut dibuatnyer. smpai klas lewat 30minit... lecturer dah tny..

madam hafizah : y r u late???
aku : hmm,..aaah..hmm,..(otak berjalan..pikir)
madam hafizah : y???
aku : ......(juz smile (: )
madam hafizah : coz of wat? sleep? bus?
aku : no..hmm...im from PK(Pusat Kesihatan)
madam hafizah : r u sick?? xnmpk mcm sakit..
aku : elergic...
madam hafizah : owh,..yaa..never mind..u can sit...

madam pun senyum kat aku,....:) alhamdulillah
lepas satu beban.......

actly, mmg btul pun..juz aku tipu yg pergi PK tue..
nak hidup mmg kena pandai cari jalan..
ngeeee~

No comments:

tanda blog