Thursday, October 23, 2008

badmood

cuba nak senyum,.. tp xleh,.. hati sgt sakit,..
sakit sgt,.. ari nie aku gaduh ngn smbody..
salah aku ker?? aku cuba nak brighten up my day balik,..
tp hati aku sangat sadisss,....
ko tau,..aku sunyi.. mcm gmbr ni haa,.. ada muzik nak dgr,.
tp sbb gaduh ngn ko ari nie,.. aku jadi sgt sunyi..
sunyi sangat sepi,..
sepi sangat diam..

nangis lagi sebab ko,.. aku xda niat nak sakitkan ati ko ker,..kusutkan ko ker,.
xde niat,..bila ko ckp aku nie penyibukk hal ko mcm kwn2 aku,..
aku sedih sgt,..ape laa yg aku cbuk sgt hal ko,..
selama nie aku bckup ko,..ko ckp aku cmtue,..
sgt sedih,.. bila hati aku tercalar sket sal org ckp bnda yang aku xbuat,..
smpai bila2 pun aku ingt,.. wlupun aku terasa sunyi sbb xda ko,..
tp aku xkan cntct ko smpai ati aku nie xterasa dah,..
p/s: suramnyer ari nie...nak ujan kot..


No comments:

tanda blog