Thursday, October 23, 2008

aku kah???

bila ko ade masalah, aku xleh tengok,..rase nak tolong jer.. tp dlm masa yg sama aku xnak ko tau yang aku amik berat sal ko.. bila ko kusut, aku tertanya2 ape yg wat ko kusut??? tp sebab ego aku diamkan diri..yuppp,..mmg aku ego..sgt ego.. aku nie ssh nak minta maaf.. aku ckp ko ego bkn sebab ape..juzz alasan aku nak tau masalah ko.. ko ckp aku cbuk hal ko..benda ape yg aku cbuk??? suma aku wat sebab amik berat sal ko.. aku xnak exam nie ko bz lagi ngn asgment ko.. salah kah aku??? bila ko ckp kasar ngn aku, aku rasa cm, "pehal ngn ko nie"... masa tue aku nak jer ckp elok2,.. tp ko dah mula kasar.. sgt sakit hati aku.. ko nak ckp aku cam budak pun aku xkesah.. i know who i am.. tp aku nak ko tau yg aku still amik berat sal ko.. all da tyme...selalu... mungkin ko nmpak aku cm xde perasaan.. mmg tue yg aku leh tunjuk.. terpulang laa kat ko nak nilai aku...
p/s: egois...aku harap esok aku kan ceria balik

No comments:

tanda blog