Saturday, October 22, 2011

Bersiul2 di Seoul Garden

Assalamualaikum,

Anyosayoo~ wahh! dan2 rasa duk kat kuria (korea). hahaha. okeyh2! aktiviti ber-kuria bagai ni dijalankan sewaktu fara pulang ke penang dek kerna cuti sem nya yang agak lama jugak ya. dek kerna nak rasa diri ni macam ada kat kuria, kami2 pun pergilah mencari makanan untuk dijamah pada perut. jadi Seoul Gardenlah jawapannya =p

dekat sana klu kau rasa nak order teh tarik oney, nasi taruk atas ke goreng2 pun sodap ke, mmg x ada. sana makanannya berasaskan panggang memanggang dan rebus merebus yer. nak makan kat sana kira bayaran untuk satu kepala tu adalah harganya. kebiasaannya, aku klu makan kat sana, aku guna taktik terunggul iaitu dengan menggunakan student card. hehe. so dapatlah murah. satu kepala rm27 dan ada masa dapat rm23. dengan harga tersebut, suka hatilah kau nak makan berapa banyak pun. xda hal!

TAPI makanan yang tak dapat di abeskan akan ditimbang dan di caj semula. ada laa sukatan bape kilo then kau kena bayar bape. so dengan ini terhindarlah dari pembaziran. hehe. tapi aku and the geng klu xabes makan, kitorang akan sorokkan makanan tu dalam kuah rebusan, sorok bawah tempat panggang, letak dalam pinggan eskrem dan terhindarlah dari membayar denda. hahahaha. perangai huduh!!!


gambar sewaktu berkuria,

anyonyonyoo~


bersama kembar awal ashaari, akhir ashakwasangka =p sape rasa nak ngorat dia dah ada awek. hahaa

para dan abg gagah.


si nad yang comey dan abg gagah.


inilah kurianya =p


round sekitar autocity =)



p/s; nnti update seoul garden version lain lak. klu rajin =p

No comments:

tanda blog