Friday, October 21, 2011

Aku Bukan Lessie

dek kerana perangai aku yang pelik, aku di cop lessie oleh segelintir member =p ok2! aku ni pemuja wanita. pelik tak? pelik x? hahaa. aku ni pantang tengok perempuan cantik, so aku akan kagum. bukan kagum yang keterlaluan. yang tu kompem2 laa aku sendiri rasa pelik dengan diri aku =p

bila aku kuar hangout dengan memembers contohnya, ada jer sape yang cantek mesti aku akan puji. ada masa sampai terkesima klu dah memang terlalu cantek. cantek pada aku bukan lah putih melepak mcm hantu cina, potongan badan mesti cutting model, atau dress-up tip top bukan main. cantek pada aku subjektif. ada masa bercanggah jugak nilai kecantikkan tu dengan member yang lain. ada aku cakap cantek, member kata biasa. masing2 punya mata la kan.

kalau artis plak, aku suka siti saleha. sebab gigi dia chomel sangat. macam tiz zakyah aku suka tahi lalat dia. nora danish bagi aku dia hottttesstt. aku suka fazura sebab dia cantek =) sari yanti dia punya mata memang galak. kalau yana samsudin lesung pipit dia cute. and last, lisa surihani. cute-mute. tehee~ (mau orang tak cakap lessie).

tapi kat sini aku nak jelas aku straight la weih!!! xelokk woooo bercinta kaum sejenis. laknat satu, Nabi xngaku umat. mungkin sebab aku pun masih menyendiri la kan. tu tohmahan kuat kata aku lessie. hahaha. jadi jelaslah aku pemuja wanita tapi tidak lessie =p


p/s ; cukup 44x org kata bleh jadi betul wooo. kata2 kan Doa. takut ngat aihhh!

No comments:

tanda blog