Friday, January 6, 2012

"makan sambal belacan ada hati nak cakap orang putih"

"makan sambal belacan ada hati nak cakap omputih"

hello! kalau aku makan sambal belacan pun, ada ke tulis dalam mana undang2 'makan sambal belacan then kau cakap plak omputih akan dikenakan hukuman mati mandator'i. ado??

what the life lah!

itu baru aku cakap "go straight and turn left". kalau aku buat karangan? ko nak tmbh budu, cencaluk, tempoyak agaknya.

belum lagi aku cakap bahasa arab and sign language. tipikal sungguh manusia2 sprti ini.

kalau camtu, mesej2 ngan kapel kau xyah laa "i love you" "i miss you" bagai. sebab kau pun makan sambal belcan!


p/s ; tapi sambal belacan, cencaluk, tempoyak, budu and yg yg seangkatan dgn mknan ni, mmg feveret aku pun. boleh makan saja xyah nak campur dgn nasi.. dap 'ahhh... =p

No comments:

tanda blog