Thursday, November 4, 2010

Indahnya Ciptaan Tuhan

saat mata aku tertancap pada seorang lelaki nie, terus mulut aku berkata
"indahnya ciptaan Tuhan"

aduh! masa aku lepas jumpe lecturer aku di UKM, aku terus gerak balik.
nak cepat. sebab nak kejar bas balik penang. dalam bas komuter UKM, tiba2...
naik sorang lelaki nie. jangan cakap laa iman dan naluri aku sbgai perempuan. =p
sebelum nie, bukan tak pernah aku jumpa laki2 yang smart, nsem, bergaya..segalalah.
tapi nie 1st time, aku memang terpegun buat beberapa minit.

muka manis.
mata redup.
sejuk mata memandang.
ada janggut sikit. rapi.
smart.
nsem jgn cakap.
style.

masa nak turun bas skali. tapi bila tunggu tren, die side ke seremban. aku side ke rawang.
tengok jelaa. sopan betullah.
bila aku tengok dia lagi, dia dah berbual dengan seorang perempuan.
perempuan tu manis. berpakaian muslimah dan berseluar slack. berstokin.
nmpk mcm dah rancak perbualan.
dalam hati aku "untung perempuan tu".
sambil aku senyum pandang pada tempat lain =)



p/s: jaranglah laki style giler nak tegur ppuan sopan abes. ada ke? ada jer.




by,

No comments:

tanda blog