Wednesday, October 13, 2010

Btterworth-kL-Btterworth

update laju2... =)

jumaat aku berangkat dgn jayanya bersama satu tujuan nak ambil sijil yg tertinggal kat umah sewa untuk disalin copynya dan disahkan serta di'summit ke PPD sebelum 29/10/2010.

aku di'informkan membe, yang mana ada career fair di mid valley. matlamat utama ke sana sebelum aku plan kemana2. sampaikan open house jugak aku tolak semata kerna career fair nih! thanks to ien and haazik yang memahami kehendak saya untuk menolak ajakan anda =) n thanks to pinie coz teman kan sy ke career fair. and thanks to yana coz dpt jumpe kejap. kejap pun jadilah!

malam sabtu, lepak U.P.M... pinie bawa g pesta konvo upm and ai dah terjatuh hati ngan penyanyi nasyid UPM. hak3. rupanya, kat upm sambutan nasyid sgt menerujakan eh!

ahad, dari upm direct balik salak selatan. rest kat umah.

isnin, Hani datang umah tuk tumpang tido coz esok tue ada interview kat PPUKM. skalilah aku.

selasa, interview kat PPUKM =)


p/s : =)







No comments:

tanda blog