Monday, September 13, 2010

Ex

Mr. A ada mesej dan berkata :

i tahu i nie tak hebat macam Mr.S

Lalu aku jawab,

Antara u dan dia sama ja. Dua2 ex i dan dua2 i tak ada hati langsung. Sekarang nie, i selesa dengan life i dan i tak terpikir lagi untuk berkapel dengan sapa2.

Aku rasa, dengan dia mahu pun dia, memang aku tak ada feeling langsung.
Sorang tu memang laa ex aku dan aku akui aku rapat.
Tapi aku tak rasa yang aku boleh kapel lagi ngan dia buat kali ketiga. Sebab dah dua kali kami cuba dan tak boleh. Dan aku masih ingat pesan membe aku, Zikri.

Laki nie, kalau dah putus then nak mintak kapel balik, syg dia tu dah xsama dan laki tu bukan betul2 sayang pun. Just dia rasa sunyi tak da sape n ko pun single lagi then dia try laa kapel lagi. Tak payah la dayah, laki camtu lupakan jer.

Aku tak akui 100% apa yang membe aku cakap tu betul tp sedikit sebanyak aku setuju jugak. Berdasar pemerhatian aku, aku rasa dia datang or layan aku time dia sunyi n time tu dia tak ada mana2 ppuan untuk dilayan. Bila ada someone, aku rasa dia tak da laa excited pun nak layan aku.

Even, dia banyak juga bantu aku time sedih tapi aku rasa tue atas dasar simpati sebab time tue aku tgh sedih. Yelaa, tak kan aku tgh sedih dia xnak tolong kan? Abaikan jelaa.. pikir banyak, serabut otak.. huhuhu...


p/s: aku dah lali sebenarnya nie....muka ngantuk..huhuhu

4 comments:

rentan said...

itu lumrah alam.kau x blh salahkan lelaki je bersikap cr balik sebb sunyi..

kau pun dibantu dia tika sedih kan..

makanya jodoh masih tidak cocok buat kamu.

cuba lagi.

norulezd4i4 said...

tue laa...try n error =)

zik said...

eh eh.. u quoted me! bangganye~ :P

norulezd4i4 said...

hahaha....sekeh mau??
weih, apsal aku xleh nak tgok blog ko??

tanda blog