Sunday, November 2, 2008

bILa ia AkaN berAkhir?????


bla nak abes sketsa yg memboringkan??

sketsa hidup antara beribu pelakon,..

yg menarik sejuta penonton..

yg membuat aku sendiri bingung nie live ke citer cartoon,..



sketsa ape yg dibawa???

sampai aku tertanya2,...

benda ape yg nak disampai,..

ntah paham atau tidakk,..

ntah real atau tipu,..



seronok bt sketsa???

sbb ko serang membabi buta,..

ko ckp aku lah ratu segala raja,..

ko faham ape ko kata,..??

soal selidik dulu baru bertanya,..



aku pelakon sketsa???

mmg aku diantaranya,..

pelakon utama dalam cerita,..

penuh suka dan duka,..

lebih duka dari suka,...



sketsa ini sedang bermula??

sudah lama ia bermula,..

namun xda ending kan tiba,..

masih penuh dgn sketsa,..

yg bkn aku sendiri yg reka,..

ada pula penambah cerita,..



sketsa,..tamatlah disini saja..

biarkan aku bahgia,..

walau sedetik tidak mengapa,..

kerana ku penat adanya cerita,..

jgn biarkan lagi derita,..

wlu sekumit itulah yg kupinta,..





nukilan penuh : NURUL HIDAYAH



p/s: aku dah letih,..bagi laa aku rest,..nak exam nie..

No comments:

tanda blog