Saturday, March 12, 2011

Saya Rindu

sejujur itu berlaku. SUMPAH!
rindu banget sama teman2 setadi dulu.
owh! bahagia sungguh.

saya rindu nak naek bas pergi kuliah =)
masa setadi dulu, sy naek bas jer g fakulti.
jarak asrama ngan fakulti jauh.
jadi sy kena naek bas.
owh! rindunya.

saya rindu nak maen badminton =)
masa final year, sy dan kwn2 ada satu tabiat.
kami suka maen badminton.
bahgia sungguh dpt pegang reket.
sumpah! best.

saya rindu nak lepak mapley =)
bila mlm dan perut pun bunyi,
"beep2!"...mula laa msg2 nak sms.
"mapley jom",...
wajib rindu!

saya rindu nak hang out =)
mmg tabiat setiap sorang kaki jalan.
pntg ada free, hilang semua.
duit pun melayang..;p

saya rindu nak karok & wayang =)
byknya benda merapu kita buat weih.
tp itu manis buat sy =)

saya rindu nak overnight =)
bukan p mana pun.
cari port best, duk nyembang.
overnight cmne pun, kita xlupa solat kan?
untung ada korang yg ingtkan aku =)

saya rindu time exam =)
mesti kita akan stay up sampai subuh.
setadi lak kat pusaneka.
rindu3x.

saya rindu semua tentang kita =')





1 comment:

Anonymous said...

hey ingat saya lagi..?

skrg wat per,dah abis study ke?

tanda blog