Friday, April 24, 2009

namun ku punya hati,....

kawan nie salah seorang dari teman rapat aku,...
masuk skrg dah 2 tahun aku kenal die,..
kami sama2 belajar di UKM,..
perwatakan die yg baik buat aku rasa best ngn die,..
aku nie gila2 sket,..


kat UKM nie aku ade group sendiri kat fakulti,..
mmg rapatlah even masing2 berlainan kolej(asrama)
dengan die mmg aku bersahabat baik mcm kwn2 aku yg lain,..
die nie klu korg yg laki tgok laa kan,..
mesti sukanyer..
chantek laaa,..
mmg kwn2 aku semua chantekk,..:) (+yg laki nsem...hehehe)


sepanjang berkawan aku mmg selesa ngn die,..
dengar masalah die,..
masa die ade prob ngn kwn yg lain
aku sentiasa ade kat sblh die,..
support die,..
boleh kata spnjg kwn nie, aku syg die as mybesties,..
luahan nie ikhlas dari hati aku,..


ntah kenape,...mlm nie aku boleh nanges sal die,..
menitis air mata aku nie,..
ape salah aku sepanjang berkawan ngn die,..
secalit kutukan pun xterkeluar dari mulut nie..
masa die susah aku ade ngn die,..
tp nape die bt cmnie???
byg kan kwn yg korg rasa xde mslh ngn korg
tetiber bt "something" yg saket hati kat korg???


klu org tue org luar yg aku xrpt
maybe aku xterasa dan mungkin aku akn fight balik..
tapi nie dari kwn yg aku percaya..
??????
ape aku boleh buat???
nanges??
dendam???






p/s: xde saper yg kite leh caya lam dunia nie...

4 comments:

pinie said...

eh..sape kwn wak ni wak??
ish..
sungguh kurang baik perlakuan beliau...

Anonymous said...

emm sabor k daia..mebe dye ade mslh dye kot ? masih blom terlewat k!!!

ejan said...

huhuhu.. biase la 2.. wlpn awk tau die cmane.. tp awk kne tau.. kte kwn ngn manusia.. manusia ni complicated cket.. bnd yg kte x aspect blaku.. akan blaku.. so awk kne blaja bsedia utk menerima sesuatu yg d luar jgkaan.. nsb baek die xrmpas bf awk coz sy ad kwn yg mane bf die dirampas oleh kwn baek die.. huhuhu

norulezd4i4 said...

to wanmuna >>> ade laa.. die baek tp kurang baek sket,..baek die kurg laa camtue..ntah laa,..kurangkah baek die??? cmplicated,.:p


to kf >>> jumpe die pun terpaksa bt muka ceria..cam xterasa paper..tp Allah jerlaa yg tau,..sadiss,..


to ejan >>> mekaceh cozz kasi support,..tp klu nak rampas bf tue xkot coz sy xde balak lagi,.. :p

tanda blog