Saturday, February 14, 2009

kuar bersamanya lagi,...

taraaa,...!! hehehe... mlm nie aku kuar bersamanya lagi,.. :) bukan sambut valentine tau.. kuar jln2 jer.. lam kul 845 mlm kitorg kuar g mkn.. kat SOHO.. mkn nasi goreng ikan masin jer.. ptg tue, aku kena pening yg teramat sgt smpai muntah2.. nie suma sebab aku xtido mlm tue.. wat assignment laa katakan..

than, terus gerak g downtown.. saja jalan2.. pusing2.. tgok karenah org.. oppsss.. terlupa sudah.. aku ckp kat ayue nak terus gerak balik UKM pas makan.. hehehe,..sowie ayue. mamat nie malu laa. sekeh pala kang. tp cam serba salah lak ngan ayue,. yerlaa..ingt leh jumpe ehsan...tp, hajat xkesampaian.. (sowie ehsan n ayue..:( )

DATARAN MERDEKA....:) lepak sana. bas sekolah byk kat sana. ade event kat situ. ramai mamat2 motor lepak situ. setiap moto, satu awek kat blkg. pakaian???? jgn ckp...seksi2 belaka..hehehe.. aku turut jua menjamu mata.. erkk???

kitorang pastu g minum jap kat steven sambil borak2 n terus balik,.. aku dedicated lagu kat die.. by niskala "KU MASIH DISINI"... besh lagu nie.. lagu tema cter 'GELORA DIHATI SARA'.. sepanjang lam keta, aku nyanyi this song to him.. sedap tue sore aku,..hehehe




p/s: aku ngan dia xde pape hubungan pun,..juz kawan. 8 bulan aku kenal die, n dalam masa tue jugak aku slalu ngelak dari die. klu die kol or msg langsung aku xbalas... nak kuar ngn die jauh sekali laa... tp skrg, aku selesa kawan ngn die. sgt2 selesa... tp seriuss, aku lum sedia nak fall in luv ngn sape2.. semoga tuhan bukakan pintu hati ini...aminnn~

No comments:

tanda blog