Thursday, September 18, 2008

berBuka Kat uMah eIN

hari nie kitorang ramai2 pegi berbuke kat umah ein,.. best,..mak die masak byk sgt,.. lontong, laksa, ada sup, puding, n ape ntah lagi. pastue, air mangga n tembikai,..freshh nyer,. sakan giler kitorang makan. aku mkn smpai 4x kali round. sedapp,.. hehee,..thankz auntie,..

but,.....
ada kisah b4 tue,.. kitorang pergi naik komuter. smpai BTS aku pun bawa kwn2 g umah ein,. sbb aku dah penah pegi b4 nie. tp nak dijadikan cter,. kawasan umah die dah jadi len plak,.. byk nyer pmbangunan.. aku pun dah konfiuss,.. tp bt2 pndai,. aku bawa jer.. kitorang redah taman, kampung dan sebagainya,..tp xsmpai gakk,.cmner nie,.. diorang dah tny aku,.. aku terus jer jln,..

rupanyaaa,...
kitorang dah sesat,..hmm,..
jenuh gakk laaa,..
masa dpt tau dah sesat, kitorang ketawa giler,..sumer dah slhkan aku sbgai penunjuk jln,..
hahahaa,..soryy guyz,..xsengaja,.. hehehee,.. tp tue laa yg bt korg akan ingt kat aku,..
heheheee,...

smpai umah ein,..ibu die dah siap2,..mknan mmg byk,.. sedap lak 2,.. kitorang pun lepak rumah die pas berbuke..siap main bunga api lagi.. lyn plak adik ein yg comel tue,..farisha,.. geram aku tgok die,..cm nak gigit,..hehehe,..

pas dah puas,..mak ein anta kitorang blik smpai ukm,..wahhh,..thankz auntie,.senang kitorang..
hmm,..mmg best laa mak ko ein,..vouge gitu,..

ape2 pun,...ari nie berlalu dengan hepyy,..
even, hati aku sayu,..
dah 2x bt masa nie aku menitis air mata,..
ntah nape aku rasa sayu,..

No comments:

tanda blog