Tuesday, November 18, 2008

materialistik????

nie bukan sal aku. tp sal kawan aku. die ade mintak tlg aku sal mslh die. hmm, actuly, die nie xpenah fall in luv lg,. die dari dulu takut nak hadapi benda alah nie coz lum sedia dilukai dan melukai. wahh! gitew laa kaedahnya. aku lak dah byk kali dilukai dan kdg kala melukai ( nak jugak cerita) hik3x..

die ade tersuka kat sorg mamat nie. not bad laa. leyh tahan. ade style gitew. tp die xberani nak kasi tau mamat nie. nak dijadikan cerita... diorg nie satu group 'tuk satu subjek. mula dari situ lagi laa rapat diorg nie. kwn aku yg xpenah bercinta nie tetiber jerh tersuka kat mamat nie. tp die pndai cover. die bt besa jerk klu jumpa laki tue. (walhal dlm hati berbunga2)...

dah lama kenal, laki nie tetiber cam dapat detect kot yg kawan aku nie minat die (cam anti virus lak, leh detect2 nie). ntah laa btul ke x..anggapan jer.. ade sekali tue, laki nie telah mengeluarkan statement yg menyakitkan ati kawan aku nie.. so, pe lagi.. down laa kwn aku nie. mula dari c2 diorg dah renggang n xcam dulu lg.

masa kitorg kuar ramai2 ari tue, laki nie ade terserempak ngn kawan aku. kebetulan, kwn aku skrg dah bawa transport kat ukm. laki tue cam terkejut sket ngn kawan aku nie. hmm,.. laki nie eching2 gitew cam xkenal kwn aku nie. okkeyh.. camtue laa laki...

DAN, mlm ni laki nie dgn xde ribut n angin.. anta msg kat kwn aku nak ajak stdy. hello!! ko tu dah saketkan ati kawan aku. ade hati nak kcu die lagi. dulu dah kawan elok2 bt hal. skrg??? tue laa die...geram jugak aku nie ( ala, terover lakk aku nie)

masalahnya skrg, npe laki tue cari kawan aku balik??? sedangkan dulu klu kwn aku ajak die stdy, ade jer alasan.. pastue, saketkan ati kawan aku. skrg nape cari balik??? atau sebenarnya die mmg ade hati kat kwn aku tp ego?? or pas diorg dah renggang die rasa die syg kwn aku?? atau sekadar dipinggiran?? (eh, tue lagu laaa).. hmm,..or sbb die terbeliak ari tue kwn aku ade kereta??? materialistik ker die??

hmm,..aku pun xtau. member aku sorg nie ckp laki tue materialistik. tp aku xrasa cam tue.. mybe ade alasan laki tue sendiri. saper tau?? hmm,.. maybe die saja2 nak ajak stdy..(sbb xde kawan nak stdy..hehehe) ...or ??????? saper ade jawapan???



p/s : excited nak pulang,.. bersama yg tersayang (bas transnasional) :)
*eching= berpura2

No comments:

tanda blog